سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوردور

نظر

میوه خشک از تنقلات بسیار محبوب در تمام دنیا است. یکی از موضوعات پرجستجوی کاربران خواص میوه خشک و فواید مصرف میوه خشک است. شما از خواص میوه خشک برای دیابت، خواص میوه خشک برای پوست و مو، خواص میوه خشک برای زنان باردار، خواص میوه خشک برای کودکان، زنان و مردان چقدر اطلاع دارید؟ در این مطلب وبلاگ حاجی بادومی به تمامی این پرسش‌ها جواب داده‌ایم.

12 مورد از خواص شگفت انگیز میوه خشک: بمب ویتامین و مواد معدنی!

یکی از راه‌های تقویت سلامت بدن و افزایش عملکرد سیستم‌های مختلف آن، مصرف میوه تازه است. میوه‌ها سرشار از مواد غذایی و ویتامین‌هایی هستند که بدن انسان برای کارکرد سالم و مؤثر خود به آن‌ها نیاز دارد. البته، ما تنها یک نوع میوه نباید بخوریم و برای دریافت مواد غذایی و ویتامین‌های گوناگون مورد نیاز بدن، باید میوه‌های متنوعی را به میزان قابل‌توجه مصرف کنیم. خود این مسئله کمی مشکل‌ساز است، زیرا در هر فصل انواع خاصی از میوه‌ها در بازار عرضه می‌شود و گزینه‌های ما برای خوردن میوه‌های متنوع محدود است. به همین دلیل، شاید راه جایگزین استفاده از انواع میوه خشک باشد. میوه خشک میوه‌ای است که با اعمال روش‌های خشک کردن تقریبا تمام آب خود را از دست داده و مواد مغذی درون آن متراکم شده است. مصرف میوه خشک فواید زیادی برای سلامتی دارد و در مقاله پیش‌رو به بررسی خواص میوه خشک و فواید مصرف میوه خشک بپردازیم.

مهمترین فواید مصرف خشک کدام است؟

در هر صورت آنچه همیشه می‌شنویم این است که رژیم غذایی سالم باید حاوی میوه‌ها و سبزیجات متنوع باشد اما پیدا کردن راهی جدید برای گنجاندن میوه‌ها در رژیم غذایی هم می‌تواند کاربردی باشد. میوه‌های خشک که از آنها صحبت کردیم، گزینه‌های خوبی هستند. میوه خشک میان‌وعده‌ای شیرین و مغذی است و 3?5 برابر بیشتر از میوه‌ی تازه فیبر و مواد مغذی دارد. میوه‌های خشک منبعی غنی از فیبر و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و می‌توانند فواید فراوانی برای سلامتی به همراه داشته باشند. ما نیز در ادامه به برخی از خواص و فواید مصرف میوه خشک برای سلامتی اشاره می‌کنیم.

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک نمائید.